CotCOOSD Championship.Turnaj o titul MS v Sealeddecku 2013

07.03.2013 01:50

Ahoj! Rád bych Vám přiblížil dění na CotCOOSD Championship.Turnaj o titul MS v Sealeddecku 2013,a boj o 1 kvalifikační místo na MS2013,které bude hrát 16 hráčů kvalifikovaných z reg.kvalifikací(nebo takto).Turnaj se hrál za účasti 128 hráčů všech možných národností. O Češích vím jen o TJ Black Meskalinovi,jenž z nedostatku času záhy vzdal. A samozřejmě o sobě.:) Sealeddeck je formát zn:Limited. Tzn.zde hraje faktor náhoda. Na začátku turnaje dostali všichni po 15-ti boostrech,a z nich si museli postavit svůj deck,s tím že hrdinu šlo změnit až před TOP 16. Na fóru zní výkřiky do tmy, jako:Mam 3xMind Control/Soul Seeker a žádného Elementalise/lučištníka... Jinak po každém kole dostal hráč další booster pro doplnění.Před Top 16  další 3 boostry  a možnost změny hrdiny(udělal málokdo). Dále se boduje každá výhra i prohra.Což mě pak dosti iritovalo. Popíšu níže. Boostry mi nadělili krásný karty pro Mayiju ,ale žádnou Supernovu a Portal.Navíc bylo jasný,že mága bude hrát snad každej,a karty co mi chybí byli zn uncommon či rare. Takže  když jsem našel 2x Blood Frenzy,Aeona Stormcollerů,Kings Pride,3xArmored Sandworma,3xKurta,4xC.Blow,Enrage,Rampage,3x Jasmine R.,2xRaven,bylo jasno... Chyběli mi spíše commony(dobré do budoucna),nějakej ten Retreat,Sh.Bash a Puwen Bloodhelm a vůbec rychlý kusy. Načež postupně jsem našel 4.červa,3xBriguette,2xKrystoffer,2xSnow Saphire,2xShield Bash,3.Raven.Puwena  prostě ne a ne. :) . Každopádně cesta anti-mága se ukázala jakožto dobrá,ikdyž v základní části jsem jich moc nepotkal.Naopak jsem potkal 4 lukostřelce,ikdyž v tomto formátu neměli víc ,jak  2 předměty/luky.Ted  k samotnému turnaji.
1:kolo Gravebone: 2:1 Pro mě.Pamatuji si,že školácky  prohrávám 1. když krypluji(C.Blow) Keldora,jenž samozřejmě můžu sejmout Borisovo abilitou... :(
Dále následují již zmínění lukostřelci,kde Banebow(2x) ignoruje červí ability(shopnosti) a Victor(2x) z nich dělá skoro mrtvoly(1 do zadu) a ještě vrací z hrobu hunter kouzla-tzn zabíjení.Takže i přes absenci více luků,docela oříšek ,ale vše zvládám 2:1.
Po 5 kolech super výsledek(5x 2:1),jenže né do tohoto turnaje,kde se každá hra počítá.Normálně bych dal 2 remízy a čekal na top 16,jenže takhle byli výše i ti,co prohráli kolo/dvě... Naštěstí si soupeř s horším skóre v 6.kole  řekl,že už to asi nemá cenu a připsal jsem si 3:0 za nedostaveníčko.Paráda.I tak ale musim 7.kolo hrát a čeká mě dosavadní leader tabulky-Busti(loni na MS 3.!).Hraje Maiyju. 3.rozhodující hru soupeř lamentuje nad zahozenou Supernovou a je vymalováno!!! Každopádně mam neprohrané kolo,vše krom jednoho 3:0,2:1. A...    ...až 13 místo!!! :D Jediný,kdo zvládl ještě neprohrát byl Shadow mann.
Zde tabulka s rozpisem výsledků po zákl.části:challonge.com/secotcoosdofficial

Následující weekend se hraje Top 16,v Neděli od 15:00 Top 8. Nikdo na fóru nevěří,že bych mohl postoupit,a ukecávají mého soupeře(RCola12),ať hlavně zařídí volno z práce na Neděli... Mimochodem v Top  16 hraje 10 lidí Mayiju,to jen protože dvoum už to přišlo po zákl.kolech trapný... Nutno říct,že jsem ve 3 boostrech našel akorát 3.Shield bash a konec!!! Ještě den před dal Gondorian k vyzkoušení na fórum tool na boostry.Při zkoušce jsem našel 3.Bl.Frenzy,Berserkers Edge a Puwen Bloodhelma... :D :(   Btw:asi hodinu se s kámošem tlemíme při pohledu na anglická jména v tabulce a mou zhovadilost(added by facebook). A představujem si výslovnost Rusáků v Red Allertovi 2... Mě museli mít za mongola :DDD
Top 16:RCola12-Maiyja: Vyhrávam 2:1.Už si moc nepamatuji,ale prostě jsem to vyhrál. :)
TOP 8: Skoro všechny zápasy z Top 8 jsou vbrány ke shlédnutí s Live komentářem Nahara PT(turn.organisator a TJ membr),Gondoriana (developer a člověk no:1) a Alzoratha zde:cs.twitch.tv/wulvengames/b/373395404
Docela mě tam chlapci hlásí vtípky... :)))Takže jak to dopadlo?? Vcelku dobře. :) Následuje Jacqui s Mayijou :) Kupodivu vyhraji 2:0,myslím,že jsem soupeři ukázal ve 2.hře Kings Pride :). Semifinále: You Anthe3-Maiyja: Velice drsné,opět prohrávám 1.hru. Když se hraje 3.hra,soupeř začne Dark Flyerem,já Jasmínou,on Gargoylu. Co ted? No okouzlim krásou Gargoylu,zabiju Flyera,on mě Jasmínu sh.abilitou,já gargojlu sh.abylitou,pokládám červa...Ukáže se  o pár kol později,že zabít D.Flayera bylo klíčové k vítězsttví.Finále- Busti-Maiyja: Dostávam na frak ikdyž to vypadá na červí převahu,Shadow knighti na těžce zabité Behemoty mě drásaj nervy. Druhou hru mám zase červama navrh,ale soupeř je jen zraňuje.To aby mi je náhle sejmul Supernovou(tentokrát nezahodil jako v 7 kole :)) a vyndal Medusil. Už byl konec.Zaslouženě mi vrátil porážku ze 7.kola a stal se letošním Mistrem Světa v Sealeddecku.Málem jsem zešílel,když jsem zjistil,že ta Supernova je jeho jediná,Fireball hrál jen 2x L.Strike snad taky,ale zato 3xFreeze,který na červy fungoval skvěle... Co závěrem?? Snad jen že super turnaj,5000 krystalů jako prize money taky(ikdyž jsem chtěl ty kartičky a to kval.místo :)) Ze začátku jsem byl dosti zklamaný,to víte,tak blízko... Ale 2.den jsem si po shlédnutí streamu uvědomil,že je to skvělý úspěch. :) Každopádně můj antimág dek nikdo nečekal a chválu a uznání dostal. Snad jen závěrem zdravím všechny a doufám,že tento úspěch bude následovat i česká aktivita na fóru. Jo,a můj deck zde:shadowera.gondorian.com/deck1.5/index.html#se001.1se022.3se021.2se025.3se027.2se028.2se031.2se032.4se036.1se037.1se040.2se063.2se064.1se065.4se067.1se132.2se070.1se165.2se162.1se068.3se069
A výsledky TOP 16 zde:challonge.com/cotcsdcgrandfinals                                                                              dík Dřevo Tříska -In Game Name: TJ Punk 1905