NEWS aneb po odmlce,Dark Prophecies a ták...

12.05.2013 22:42

Ahoj. Po delší době přináším pár infos. Tou hlavní je,že vyšla konečně rozšiřující edice(Dark Prophecies),což už asi dávno víte... :) Mám rozepsanou recenzi,snad mi čas dovolí,aby byla ještě aktuální. :) Ano ,právě čas je ten důvod ,proč stránky,řekněme si to na rovinu,tlejí... Tímto znovu vyzývám všechny k jakékoliv spolupráci. Sám na jiných int.foorech vidím ,že po příchodu DP česká SE komunita roste a roste!!!  Halelujá... :) Dále právě probíhá obdoba fotbalové ligy mistrů(Collosal,s Championship league),což je po delší době větší turnaj se špičkovou účastí. Zmiňuji samozřejmě,protože mám po základní skupině skore 3-1 a jako druhý postupuji... :) Hraji Borise a na forum jsem napsal strategický článek(anglicky).Takže se brzy objeví i zde v češtině.Dále se objevili 2 speciální Epic potvory(1 human/1 shadow),jenž šlo koupit v merchant jen chvilku a dále je najdete jen v DP boostrech a s velmi malou pravděpodobností. Já sám si koupil jen 1 human (4500 gold!!!),a než sem prodal karty abych měl na tu shadow,už nebyla... :( Další  věc je návrhářský kontest. Tvůrci zveřejnili na fooru obrázek  plánované karty(dosti temný ještěr :)) a dali možnost hráčům vytvořit zbytek...  Krom vydání "vaší" karty a slávy slibují autoři i slušnou odměnu,pravděpodobně v krystalech... Mimochodem,za 5000 krystalů jsem nakoupil boostry DP. Výsledek byl vlastnictví skoro celé edice v den vydání. :) Mějte se fajn a snad zase brzy napíšu vše,co slibuji... :) hoj Drevo Triska aka. TJ Punk 1905